Hírek
Valóra vált, amit múlt héten jósoltunk
2022-06-13 08:49:07
Kategória: Hirek
A Daikin Europe bejelentette "minden idők legjobb eredményét", a 2022. március 31-ig tartó évben 25%-kal, 4,3 milliárd euróra nőtt a forgalma.
A bejelentés a japán anyavállalat, a Daikin Industries által közzétett csoportszintű eredményeket követi, amely 3,1 billió jen (22,6 milliárd euró) nettó árbevételt jelentett, ami 24,7%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az üzemi eredmény 316,35 milliárd jen (2 306 millió euró) volt, ami 32,6%-os növekedést jelent az előző évhez képest, a nettó nyereség pedig 39,3%-kal, 217 799 millió jenre (1 588 millió euró) nőtt.
A Daikin Europe minden üzletágában, beleértve a lakossági légkondicionálást, a kereskedelmi hűtést, valamint a szolgáltatások és megoldások kínálatát, erős forgalomnövekedésről számolt be. A kereskedelmi szegmensben - a Covid miatt nehéz időszakot követően - a vártnál erősebb volt a fellendülés. A hűtési szegmensben az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok erős kereslete állítólag pozitív hatással volt a Daikin leányvállalatának, az AHT-nak az eredményeire.
A legjelentősebb növekedést azonban a fűtési üzletágban tapasztalták Európában. "Számos legfontosabb piacunkon, köztük Olaszországban és Németországban a hatóságok jelentős ösztönzőket vezettek be, hogy a lakástulajdonosokat a régebbi, fosszilis tüzelőanyagokon alapuló technológiák lecserélésére ösztönözzék" - magyarázta Takayuki Kamekawa, a Daikin Europe értékesítési alelnöke.
A bejelentés a japán anyavállalat, a Daikin Industries által közzétett csoportszintű eredményeket követi, amely 3,1 billió jen (22,6 milliárd euró) nettó árbevételt jelentett, ami 24,7%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az üzemi eredmény 316,35 milliárd jen (2 306 millió euró) volt, ami 32,6%-os növekedést jelent az előző évhez képest, a nettó nyereség pedig 39,3%-kal, 217 799 millió jenre (1 588 millió euró) nőtt.
A Daikin Europe minden üzletágában, beleértve a lakossági légkondicionálást, a kereskedelmi hűtést, valamint a szolgáltatások és megoldások kínálatát, erős forgalomnövekedésről számolt be. A kereskedelmi szegmensben - a Covid miatt nehéz időszakot követően - a vártnál erősebb volt a fellendülés. A hűtési szegmensben az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok erős kereslete állítólag pozitív hatással volt a Daikin leányvállalatának, az AHT-nak az eredményeire.
A legjelentősebb növekedést azonban a fűtési üzletágban tapasztalták Európában. "Számos legfontosabb piacunkon, köztük Olaszországban és Németországban a hatóságok jelentős ösztönzőket vezettek be, hogy a lakástulajdonosokat a régebbi, fosszilis tüzelőanyagokon alapuló technológiák lecserélésére ösztönözzék" - magyarázta Takayuki Kamekawa, a Daikin Europe értékesítési alelnöke.
Az árváltozás jogát fenntartjuk!